måndag

9 November

Man ska inte fästa sig vid djur, dom dör ändå före en.
hur ska ja klara mig utan ditt livliga humör? din glada energi
du som allting kommer och lägger huvudet i knäet när jag är ledsen
och nu är jag sett dig för sista gången, sista gången rört i din päls,
hört dig skälla.
jag kommer sakna dig
du hade den speciala hundpersonligheten som jag någonsin varit med om.
ingen var som du, och bara 2,5 år blev du
imorgon eller på onsdag är allting slut
vi kommer sakna våran lilla molly, sov sött <3
Precis tagen när du kom hem till oss från finland <3
Våras, älskde hund <3
Alla bilder som jag skrattat år... <3
sista bilden som togs på dig.. <3
puss älskling <3
<3
Detta års utställning, förra året vann vi,
iår vare en cp dommare så vi kom inte ens vidare
nästa år skulle ha varit vårat!? <3

2 kommentarer:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)