onsdag

29 juli

Hejsvejs, just nu suger livet.
Har så tråkigt så att ja tror att jag går och gräver ner mig snart.
Alla verkade ha suuuuuuperkul i rättvik igår, hände en massa som JAG missade.
Fan, borlänge, ornäs är inte desamma utan er, KOM HEM!
Idag blir det en lika vädelös dag som igår, för den dagen var det verkligen.
Gjorde inget annat än att sitta hemma och sms:a med en massa folk.
Hoppas på en bättre dag i morgon då ja ska åka till Aubiose med jojo och köpa nya kläder tills ridlägret på måndag. Men blogg var faktiskt kul, ja bryr mig inte om ni läser eller inte, bara jag får skriva av mig är det okej! (:
Och föresten, det är sol ute!
Pussäään ;*


hur fan lägger man in youtubeklipp i ett inlägg?

2 kommentarer:

  1. du kopierar htlm koden brevid videon på YT! (Y) sen på bloggen står det en liten ruta med "htlm" klicka på den, klistrar in koden och uppdatera! :D (Y)

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)