fredag

31 juli



Ett halvår
6 Månader
182 Dagar

Och det rullar fortfarande på…

Jag kan inte förklara hur stark min kärlek är till dig, jag älskar dig hur mkt som hälst Johan!
Ändå sedan första strulet, första dagen, första gången jag såg dig visste jag att det här skulle bli något! Kupolen, kvällen hos dig allting är guld värt!
Vi har både haft bra&dåliga dagar, men inget förhållande funkar utan bråk eller hur?
Även fast inte allting var så snyggt i början ( ehm, bilden x) ) kämpa vi på, och nu har vi kommit en jävla lång bit på väg och vi fortsätter bara att gå.
Du är bäst i alla fall, bäst, vackrast, snällast, underbarast allt sånt där som finns, jag älskar dig! så jävla mkt. Du kommer alltid vara min, och jag din <33
ett liv utan dig, är ingenting för mig! <3




Ingenting kommer komma imellan oss, ingenting. Det är du och jag, ingenannan!!
ja vet fan inte hur ja ska förklara hur mkt du betyder för mig, det går inte. Men jag älskardig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)