tisdag

18 Augusti

Cha cha, HAH.
nejdå, men hejhej!
klockan ringde 7, var lite lättare att gå upp idag, men det kommer ta veeeckor innan min kropp fattar att de är skola. ååh.
Skolan sög iaf, gjorde nå grejjer utomhus.
åkte hem i 2,5 timme för att de inte fanns nå å göra i skolan hah.
Efter skolan bestämmde ja och elin att vi skulle ut och gå!
vi gick ca 7 km och de sluta emd att vi hoppa i vattenpölar.
hahah det spöööööööregna verkligen och man kännde inte att man klev i en vattenpöl för man var så blöt. jag hällde ut vatten ifrån min sko.
hahhaha men det var kul,blött&kallt.
Tänkte åka till torsång ikv och träffa bästa, men ja orkar inte.
Så städa ur gaderoben och nu vet ja inte vad ja ska göra, bara va hemma ithink ;)
puss på er!


och just nu vimlar 1 miljon frågor i mitt huvud
hur blir de nu i trg utan murphy?
ska ja sluta på lerbäcken?
ja vill ha medryttarhäst, men är jag duktig nog?
nej ja är inte bra...
har ja blivit tråkig, sur?
jag ser inte bra ut
och ja kan inte göra det bättre
hur blir det med skolan, nya lärare
ja ska verkligen sattsa allt på skolan nu
men rättvik nästa, eller?
ja vet inte
men en sak vet jag att..
hur ja än gör så blir ja aldrig nöjd med mig själv eller resultatet.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Du klarar av medryttarhäst, du e skit duktig :D

    SvaraRadera
  3. haru tänkt gå på rättviks naturbruksgymnasie? gör nte det, ridningen där suuuuger åsneballe... Klart du klarar av en medryttarhäst! ;D

    SvaraRadera
  4. jag ska inte gå ridning där, utan djurvård

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)