söndag

23 Augusti

Heeejsan alla glada.
Denna dag har varit upp och ner kan man säga.
Började dåligt, men slutade iallfall ganska bra:)
blev å dra till eeelinbby på morgonen, vi städa lite och sen till torsång
och träffa iiiiiiiiiiida och yymer.
erikanio kom å.
Sen hem till ymer, va där ett tag och sen kom johhan.
vi pratade ut och det hela blev mkt bättre:)
påväg mot ljusare tider, hoppas ja
Efteråt åkte jag hem, käka pankakor och sedan drooog jag iväg
till mitt älskade lerbäcken och red.
Jag red Fiiifi.
Det var skit kul, över 1 år sedan jag red henne!!
men hon var så saaatans stel i högervarvet, pluttan då <3
men i vänster gick det skit bra, sööööööötan.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova.
Schooool imorgon 0ch sen MYGGAN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)