tisdag

25 Augusti

hej.
jag är världelös
jag ställer bara till problem
alla fel som görs är mitt
det är bara fel på mig, ingen annan
jag kan inte gå från vardagsrummet till köket utan att göra något som är fel
jag är den mest slviska du någonsin träffat
men vetu en sak? du är INTE min mamma.

Och du, du håller alltid med henne,
alltid!
ja kan inte ha rätt en enda gång?
vi är lika, därför vi inte går ihop.
du är min pappa,
även fast jag inte vill kalla dig de nu.
men du kommer alltid vara min pappa
även fast jag inte tycker om dig.

Är hemma hos min riktiga mamma nu, fast hon jobbar.
johanbbe är påväg hit, ska hålla mig sällskap. <33
lite roligare än vad dagen har gett med sig.
men va hos murphy älskling ett tag
fyfan hästen du&jag.
men tyvärr blir det inte så längre
eftersom nu blir det jag&ponny
ngn ponny, vet inte vem.
tråkigt, jag vill ju ha murphy.
men nejnej.
men det kankse är bra att vänja av sig.
eftersom jag ska hitta medryttarhäst nu
jag SKA!
Någon som vet nån?
nej, tänkte väll de.
aja puss.

2 kommentarer:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)