söndag

30 Augusti


hejsan, idag vaknade jag upp bredvid älskling
i en varm säng. fyfan vad skönt det är.
Blev en kul kväll igår iallafall :)
HAHA.
När klockan var halv 2-2 åkte jag hem till min
saknade jälva fittiga EVELINA IMLAND <33
fyfan eeeeevigheter sen vi sågs sist typ!
Blev en runda på kupolen
och sjääälvklart har jag otur med allt!
hittade den perfektaste skinnjackan på cubus
men fittan fanns inte i min storlek :(((((((
KUK också!
men köpte 3 underkläder och sånt, höll på å dö x)
sen drog vi hem till mig, satt här vi datan och prata :)
nu har ja nyss traglat mig igenom fittiga engelska läxan.
åååååååh jobbigt.
skola imon då + myggan :D
en massa blööööta pussar ;*

1 kommentar:

  1. saknat dig som in i helvete gumman!
    din lilla mes som inte vågar köpa underkläder! hahahahahahah! tur att jag finns och hjälper dig haha ^^
    dagen va bäst bäst bäst! älskar dig!<3

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)