fredag

18 September

hej.
förlåt att jag inte har skrivit något vanligt inlägg på jätte länge
men jag har aldrig i mitt liv mått såhär dåligt.
det är sjukt vad kärleken gör med en.
Dagen igår var hemskt. riktigt riktigt hemskt.
dagen idag har varit bättre, bara lite dåligt i skolan.
sen gick jag ut med murphy.
lät han beta i typ 1 timme medans jag satt
och babblade på om mitt liv.
stackars häst, han måste ha fel i öronen nu!
jag tänker vara lycklig med dig nu,
den sista tiden av ditt liv, inte vara ledsen.
det kan jag vara under och när det är över.
jag kommer alltid älska dig.

Sen vill jag inte släppa taget,
även fast ja vet att ja måste.
men jag vill vill vill INTE!
jag vill verkligen inte.
jag vill bara en sak
att allting ska vara som förut...
imissjo
bilder från idag.
jag tänker hålla i tills slutet.<3
du är bäst. <3
in i graven..
jag älskar dig din underbar häst.


1 kommentar:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)