torsdag

24 September

Imorgon kommer du komma till ett ställe, där jag inte kan följa dig längre.
Förut sa jag till mig själv, att efter tuffe skulle jag aldrig älska en häst så mkt igen.
det var något jag sa, inte gjorde.

jag kommer sakna dig nått enormt, kommer sakna hela dig.
din galopp, din fina man, hur du tittar på mig när jag kommer med godis.
Allting jag kommer ha kvar av dig är tuss från din man, pannborste
och en massa bilder&minnen.
Det är sjukt, men vi fick runt 1 år tillsammans. det är jag glad över.
det var du som lärde mig rida på riktigt.
tack älskling.
Jag har gjort allt med dig, och vilken jävla underbar sommar jag har haft.
dig i 3 veckor, det var en dröm,
en dröm som blev sann.
jag älskar dig och du kommer alltid finnas inuti mig.
ingen annan kommer någonsin kunna ta din plats, ingen!
Ha det bra i trapalanda, vänta på mig där <33>

tog typ 500 bilder idag, men här är ngra..











älskling, du kommer finnas här föralltid.

3 kommentarer:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)