söndag

11 Oktober



Hejhej, förlåååt att jag inte skrev igår, men jag hann ärligt talat inte.
Gick upp typ runt 8-kvart över.
sen blev det stallet till 3, KM
var fotograf och grattis till er som vann!
Tog runt 500 bilder hahha! så håller på att skicka runt dom till alla nu
sen kom älskling typ vid 5-6.
Vi käka med mamma och sen så spela vi Yatsy
och faaaan vad bra jag är ! :D:D
Sen gick vi upp till hulten ett tag.
Sen hem och kolla på " johan falk, vapenbröder ".
Men jag fatta ingenting!
Så vi gjorde inte så mycket mera, prata typ hela kvällen!
Fyfan vad skönt att jag kan prata med honom, som en bästakompis.
jävlar asså, loveu!!!

idag vakna vi vid typ 8-9, eller jag låg vaken och lyssna på när han mumlade i sömnen HAHAH! :)
Sen gick vi upp vid typ halv 10, sen gjorde vi ingenting.
Gick till lang en stund, sen skulle han hem och plugga så jag gick till hulta!
men jag elin och paula gick till pizzerian och dom käka :)
sen nu sitter jag här, ska snart duscha och göra inpacking.
och just ja, imorgon ska jag och linus pirz praktisera på " Wilkesbacka gård & veterinäsklinik "
jag ser fram imot det till tuuusen, gud vad kul.
det är något jag verkligen vill jobba med, djur.
Blir å plugga häcken av mig då.
men nu ska jag gå och äta goodis * tjockis*
pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)