torsdag

22 Oktober

Tjaaaaatjaa!
dagen varit fint fint,
skolan fyfan vad kul det har varit.
jag ääälskar er alla underbara killar&tjejer.
kommer bli så jävla svårt att skilljas sen.
ursch vill inte ens tänka på det,
jag har världens bästa klass just nu <3

Efter skolan åkte jag gunilla och ella till stan
kollade skor och hitta ett par som jag ska köpa :)
sen till ica maxi och köpte godis tills i morgon!
halloween dag i skolan! ;D
sen till alvas grav, ursch inte varit där på länge.
måste ändra på mig och åka dit oftare...
nu sitter jag här, ska städa rummet snart ;b
men jag orkar inte -.-
har inga nya bilder heller, utan de blir en bild på murphy sista gången jag satt på hans rygg, jag saknar dig så obeskrivligt mkt <3



pussar ;*


jag saknar dig älskling,
men vi ses när min tid är kommen <333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)