söndag

25 Oktober

hahah nu blir det kul., för de här kommer säkert mina föräldrar läsa HAHHAH!!
utegångsförbud iaf, för att jag har ljugit och druckigt.
men det gör alla right?
men det är bara jag som har dom jälva kontollerande dryga föräldrarna
som lägger sig i allting!?
" vi kommer dubbelkolla allt nu " ah, jo tjeeeeena, hur länge tror ni jag kommer
stå ut innan jag står där och skriker att ni ska lämna mig ifred? eller tills jag rymmer hemmifrån?!
ni har totalglömt hur de är att vara 15, allt är så intressant,
alkohol, vara ute på kvällarna, sova över hos en kille.
men ni är 40 + som tar ett glas vin då och då eller en öl.
gaaamaldags, därför har ni glömt det.
och jag lovar, ni har ljugit för era föräldrar vart fan ni har varit det vet jag!!
hahah åh ni kommer säkert ta upp de hära inlägget med mig
KUL FÖR ER, för jag kommer ändå inte bry mig.

som jag sa utegångsförbud, kul tv tv tv tv heeela dagarna lång.
ååååh kommer få så jälva mycket damp så det är sjukt,
ska iallafall få åka till stallet imon och på tisdag.
men jag å andreas har 1 månad på tisdag, men vi kommer ju inte kunna göra nått :(
bbe har uppkörning imorgon föresten (yyy) de kommer du klara sötnos!!
ah har inte så mkt mera att säga, är rätt piss off just nu,
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)