lördag

31 Oktober


Hejhejhåååh.
blev en låååång och skitdryg natt.
men jag övdelevde med en massa skratt, åh herregud!
andreas gick hem direkt på morgonen, och jag fixa mig och så
åkte jag till kupolen med johanna mattsson, år sedan vi träffades gumman!
träffade johanna där också :)
köpte ett par skor ÄÄÄÄNTLIGEN!
blev jätte nöjd, men de var skit drygt att gå i klackskor när man inte gjort de på länge -.-
aaas ont i fötterna hahah!
köpte örhängen också, sen åkte jag hem och käka.
ikväll blir de att vara med andreas någonstans, han har ju fått tillbaka sin bil
så de blir väll ut och åka hahahahahahhaha bilniiierd!
jaja älskar han ändå, jätte jäääääätte mycket! :) <3333
pussar!
justde nå mig på 070-6570989 föfan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)