tisdag

6 Oktober

Hejhej.
idag har jag inte gjort mycket, vaknade gick upp och åt frulle.
Jag har duuundrande huvuvärk !?
Men idag måste jag göra färdigt den dära engelska shitet!
jobbigt jobbigt.
igår var det en ganska bra dag faktiskt.
pallade inte skriva igår, så kan skriva vad jag gjorde igår idag ist :)

Jag vaknade, sen satt jag vid datan ett tag,
gjorde färdigt HK:n.
sen gick jag ut i skogen med Molly,
och tog en massa kort, KÄNDE MIG SOM EEELIN!
mästerfotografen,.
bilderna kommer här nere seeen.
efter det drog jag och familjen till falun
för pappa behövde ett nytt batteri till mobilen.
men nejfan det hitta vi inte.
När jag kom hem åkte jag ut till rebecka i aspeboda.
Men vi åkte hem till Paula ist.
sedan myggan och för en gång skull var det som vanligt.
SKÖÖÖÖNT!
Men jag och rebecka åkte hem för hon skulle sola och jag skulle till älskling.
så jag var hos älskling hela kvällen igår, fyfan vad trött jag var.
men det var mysigt som alltid, älskar dig grabben! <3

pussen!

lekte lite elin :)

lekte elin, och dom blev jävligt bra!



vände på objektivet haha

Finaste vovven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)