torsdag

8 Oktober

hejhej, sitter här, på skolans kassa datorer.
hela skolan suger hahah det finns ingenting som fungerar perfekt.
Vi har ingen lärare, och resten av 9 orna är på inblick, praktik.
men vi är typ 8 st som inte är det, så vi är ensama!
så vi har ingenting å göra, bara sitter på bdb heeela tiden. thaha.
efter skolan blir det att åka förbi torsång och tanka
sen hem och kööööra bil med pappa (hhh)
känner mig lite frään faktist, aldrig kört bil förut.
sen efteråt blir det kupolen med johanna mattsson.
kul kul kul. ska försöka hinna med att sola, men
vi får se hur det blir med det.
man hinner det man hinner.
har matteprov imorgon också
så ska väll sätta mig och plugga
vad jag har hört var det svårt, men det ska väll jag klara!
aja jag får skrivkramp av dom hära datorerna, totalt kassa.
så vi hörs ikv, pusssssar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)