fredag

13 November

heeej, har inga bilder på denna dator, är hos pappa nu :)
skolan idag gick väll bra, somna som vanligt på sista lektionen, hahah.
hade svenska prov, gick väll bra, men var perfekt particip ( -ande -ende )
eller var de typ andas? haha,....
aja efter skolan blev de stall, ingenting å göra typ för hästarna har andra mattider nu,
haha de rubbade mitt schema totalt!
jaja jobba på och sedan red ja, på riktigt.
Red komet och jääävlar vad bra det gick när jag gjorde rätt, och dåligt när jag gjorde fel.
jag tycker vikkis är jäättebra, många har något imot henne bara för att hon e
" annorlunda ".
men det tkr inte jag, jag gillar henne, och jag lär mig mkt!
nu sitter ja här, ska nog snart sova, haha aas trött.
imorgon blir det nog inflyttningsfest hos andreas syrra, sen ska han sova här :)
myysig dag alltså, puss på den!

+ jag har inte haft någon otur idag, har ni haft det ? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)