måndag

16 November

Hej, jag är jätte trött,
skolan har inte alls varit nå intressant.
fyfan vad dåligt jag mådde imorse, kallsvettades, ont i huvudet, hosta och snuvig.
men sen gick de över, men nu börjar de bli så igen,..
men ska snart ta en iprem så går väll de över!
sen ska jag åka till myggan :)
skulle behöft plugga nu, både so och matte, men jag känner att jag verkligen inte orkar.
så imorgon och på onsdag- PLUGG DAGAR. så lämna mig ifred då!
jaja, ska väll försöka göra nått annat nu,
jo föresten, molly ska till strömsholm idag, så hon kommer nog tas bort inom kort om inte idag......
men vi har beställt 1 valp till våren, så kanske vi ska köpa en 9 månader stor gråhund från samma uppfödrare som molly, men vi får se, får en video på den imorgon.
men har jag riktigt tur har jag en ny hund om någon vecka..
men ingen kommer bli som molly, kommer bli sjukt tomt utan henne <3
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)