tisdag

24 November


här får ni en bild ifrån i söndags!

trodde ja hade virus på datan, men nej det var min datamus som
hade fuckat till sig.
så nu äre fritt fram igen! :)
tog svinis idag,
och FYYYFAN vad rädd ja var, jag hatar sprutor!
och nu göre jävla ont, fan vare äns värt de?
börjar må dåligt också, känns som om ja har feber =S
och jag kan inte lyfta armen, och imorgon ska vi simma!?
+ att ja har trg ridning...

efter skolan åkte jag och sola med bella ! =)
sen gick vi till ssab och vänta på att andreas skulle sluta så åkte vi med honom hem ;)
skills att ha pojkvän med bil siddddnii!

Nyss var ja på trg möte, och vad får man inte reda på?
jo den ska läggas ner, de är slut med Tränings Gruppen ='(
hästarna går för mycket, och de är hästbrist.
jag har ridit i träningsgruppen i typ 3 år kankse.
jobbat varenda fredag i 3 år och nu äre slut?
helt jälva sjukt, fan också.
min grupp på fredagar hoppar ju inte, så ja kommer ju aldrig får hoppa....
men nej! ja tänker ta tag i de och när ja får pengar lägga ut en annons på blocket
och ansöka om medryttarhäst.
för rida det ska jag!!!

men nu börjar ja känna mig sjuk, ska duscha sen prova feber och sova.
får se om de blir skola imorgon eller inte,
PUSSAR

när ska vi sola nästa gång
jag vill bli ännu brunare! :)




1 kommentar:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)