torsdag

5 November

hej orkar inte skriva nått om dagen,
utan måste bara skriva av mig några tankar av de 100000000 som finns i mitt huvud just nu.
ska bara springa på toa!

äh, nu pratar ja ut med jojo, så nu pallar ja inte skriva allting igen haha....
så kan lika gärna skriva dagen!
skolan var seg som fan, som vanligt typ haha...
efter skolan gick jag med elin hem, vi gjorde typ ingenting
sen kom andreas och hämta oss och vi åkte ner till ornäs och träffa jenka&emil.
sen kom paula.
sen åkte vi till kupolen med lang, han köpte nå spel.
sen hem till lang en stund och sedan ut och sladda.
sen gjorde vi inget mer och nu sitter jag här, med 0% i självförtroende
och jag skulle aldrig klara livet utan mina kompisar.
jag älskar mer än något!
jaja ska åka ut till stallet imorgon, så ska rensa tankarna, sen ska jag vara med
alla er ottarre heeeeeeeeeela helgen! det svääär ja på!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)