söndag

27 December

Hejhej!
Kvällen igår var sjukt lyckad.
även fast den sluta lite för fort "/
var hos paula med alla, shit vad kul måste ja säga!
men sen skulle alla upp till elin,
så jag och andreas åkte till lang (!?) varför vet ja inte!
haha iallafall var de tråkigt där, så jag somna!
sen åkte vi hem vid 12, sen sov ja hos honom:)
idag har ja bara vaknat och åkt till City Gross.
köpte 2 borstar och linement.
måste förbi där någondag till för ja glömde en massa saker...
hahah min hjärna är inte på topp nu!
Ikväll blir det iallafall BIO.
avatar med älskling, elin&erik, Remy&ida.
roligt roligt,
föresten har jag och andreas hela 3 månader idag!
jag älskar honom <3
kameran är med ikv(kanske) så blir de lite bilder tror ja (aa)

1 kommentar:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)