måndag

28 December

Så nu är jag hemma och nu har jag gjort allting som ja skulle göra.
har tränat, duschat, ätit, städat rummet och gjort en film!
dressyrträningen gick sådär, hade strumpa och tja, det har gått bättre!
han ville bara springa springa ifrån allting !
jobbigt som fan.
men man måste ha motgångar för att kunna ha framgångar så är det bara.
när filmen är klar på Youtube kommer den upp!

nu har jag precis duschat ur hårinpackningen som setat i i typ 2 timmar nu!
mycket bra, så har jag städat rummet också, DUKTIG LINNÈA.

I morgon ska jag till stallet till 10, men före de ska ja till citygross!
sen i stallet, rida monty och sånt.
sen hem och ta det lungt tills ja ska rida hoppträning i lerbäcken och gissa vilken häst ja fick?
Colleen...... vad värdelöst.
jaja,... så kan det gå bara.
men nu ska ja tare lungt med lite musik och sådant,
ni kan få se vad ja lyssnar på just nu!

lever min dröm- lorentz
sweet dreams- beyoncé
breaking the habit- linkin park

det är dom 3 låtarna som spelas just nu, olika&gamla!

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)