onsdag

30 December

Hej, jag tycker ja har blivit bra på att skriva nu! :D
även om de blir lite samma varenda gång, säg nått som ja ska skriva om då!

åkte till stallet för försökte rensa tankarna, men de gick inte.
sak samma. de är väll bra nu.

red sonia och hästen ville inte alls som ja idag,
när jag ville trava ville inte hon, när ja ville stanna ville inte hon.
när jag ville gå på spåret skulle hon in mot medellinjen och hålla på.
jaja, sak samma.

nu sitter ja här, och gör ingenting. blir själv ikv,...
imorgon ska ja till stallet till halv 11, rida monty och sånt, sen hem duscha och sen har ja ångerst för om ja måste åka till kupolen och köpa en klänning eller nått eller om ja ska skita i de, vi får se.

men nu ska ja väll göra nått annat än att sitta här och vara ledsen.
puss

När det blir mycket tänker jag på dig.
jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar dig.
och hur mycket jag vill ha tillbaka dig.
men en sak är säker, jag kommer aldrig glömma dig
och jag kommer alltid älska dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)