fredag

22 Januari


NUUU är jag hos pappa, och nu fungerar internet som vanligt :)
så nu blire lika mkt uppdatering som vanligt :)

igår vad det en väldigt tung dag tyckte jag.
att ta ett beslut.
men idag vet ja att ja gjorde rätt.
för idag är första dagen på länge ja har haft riktigt kul.
inte gått och tänkt på en massa, utan bara varit mig själv och haft kul.
hoppas helgen blir lika bra! :)

Skolan var helt okej idag, men för en gång skull fatta jag INGENTING
matten, aldrig förut hänt!
hahahah men ja tar igen det, det gör ja :)

sen åkte ja till kupolen med mamma, köpte present till ella som fyller 1 imorgon 3
och så leta ja efter svarta leggings med nått på, men ja hitta inget
så ja köpte helt vanliga svarta :)

sen åkte jag ut till stallet, red cindy barbacka
för att hon fått såna skavsår av sadeln igen.
stackars pålle
men de gick jätte bra, i början var hon lite jobbig och hängde sig i bettet
men sen gick de riktigt bra, men ja var helt slut i benen efteråt!

nu sitter ja här, gör ingenting, ska snart sova.
upp kl kvart över 6 imorgon, för har stalltjänst!
drrrygt men kul! :)

och jo föresten, ja har inlett ett nytt liv nu.
ett helt nytt och mina mål är :
* få tillbaka mitt självförtroende
* väga 50 kg ( 2 kg kvar!! )
* träna varenda dag!
* ha så jäävla roligt med mina vänner
* samla ihop pengar till nått i framtiden

de är typ de ja har i hjärnan nu! :) har börjat jobbat på almas café så MONEY!
men nu ska ja sluta skriva, får fan skrivkramp! hahah
PUSS

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Gött att du mår bra! Det förtjänar du. Och skitbra att du satt upp mål för olika saker, har man mål är det större chans att lyckas. Men du, det där med träningen, skitbra att träna, men siffrorna på vågen kan aldrig ge mer lycka,stirra dig inte blind på dem. Var nöjd och stolt över att ha en stark kropp som du kan hoppa, springa och dansa med, och rida förstås!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. hej!
    ja, och ja är en sån, när jag har mål, då SKA ja uppfylla dom, ja är så jävla envis hahah!
    Ja. pappa har köpt nån träningsmaskin som ja ska träna typ en halvtimme-timme varenda dag nu :)
    nej ja vet, man ska inte glo på vågen, men de blir så hahah :P
    kram!

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)