söndag

24 Januari

Hejhej, nu är ja vaken och normal!
fyfan vilken rolig kväll det var igår, det var sjukt.
tänker aldrig i hela mitt liv ha en kille igen, aldrig!
ja är så jävla lycklig utan, fyfan igår levde ja på riktigt!
Även om de blev lite för mycket * host *.
förlåt pauuula! (LL)
Men kvällen var riktigt najs!
jag älskar er mina bästa vänner ! :D

idag blir det en lung dag.
för ja har ont i hela kroppen, kan knappt sitta för ja har så ont i svanskotan,
vet inte varför ja har de, blev kankse när ja åkte madrass efter skoter och ramla!
eller när jag och paula skulle gå ner i brygga baklänges hahhaha!
så har ja ont i ena skuldebladet också, men äääh det vare värt! :)

men vi har köpt en tränings maskin, som ja ska rå träna på nu ;)
ska träna lite senare ! ((:

PUSS

Just ja, är det någon som vet nå BRA puder?
jag har det dära på bilden nu, men har tröttnat på det, för har haft det hur länge som helst!
så vet ni något bra puder, gärna med glitter i som är bra så komentera! :)


jakten efter de vita schabraket fortsätter.
ja hittar inget, antingen är det fel storlek eller så är de fult.
Någon som vet nå internett sida med fina schabrak ja kan beställa hem ifrån?
börjar bli lite brååådis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)