måndag

25 Januari

Hej nu sitter ja här,
med 1 miljon känslor och tankar.
har pratat med pappa idag,
det blir inge rättvik
inge träning
inge hästeri
om ja inte börjar äta igen.
men ja vill inte börja äta, ja vill inte bli tjock!!
visst ja har gått ner i vikt, det vet jag. men ja är inte nöjd.
varenda dag, morgon och kväll ställer jag mig framför min spegel
och tänker " fan vad fet jag är ".
Så ser ja på mig själv, som en stor vandrande köttklump.
och hur mycket mat dom än kommer tvinga i mig kommer ja bara spy upp.
det som är så jobbigt, ångesten.
men jag och pappa skulle tillsammans åka till skolsyster någon dag.
sen skulle vi söka upp nån som kan lägga upp mat och träning och sånt till mig.
för ja tänker aaaldrig gå upp i vikt, no way!
visst ja kan gå upp i vikt, men av muskler!
vill bli smalare, smalare midja, smalare ben och sånt.
och så kommer jag alltid tänka, de är drygt.
Här är bilder på mig nu, och för 1 år sedan.
shit att ja varit så fet, shiiiit!
och ja, dom kanske är lite visande, men vadå?
man går i bikini på sommaren.

ca 52 kg.

63-64 kg vägde ja här.

Men jag vill väga 50 innan ja är nöjd. fyfan vad glad ja skulle vara då.
men men, ja tror själv att ja skulle må bättre om ja började äta regelbundet och sånt.
men de går ju inte.
för nu när ja tränar, ja blir helt slut efter typ 20 min- 30 min.
helt jävla död.
men de blir snart bra hoppas ja....

haha förlåt för mitt emo inlägg, men kände för att skriva av mig.
just nu har ja ont i huvudet och är sjukt trött. så ska sova.
pussar

1 kommentar:

  1. läste det här inlägget och blir lite orolig.
    men jag vet exakt hur du känner, för jag känner samma sak..jag tittar mig i spegeln och ser en stor jävla fettklump varenda dag, jag försöker och försöker gå ner i vikt och träna så mycket jag kan men ingenting händer, inte ett jävla skit händer, så jag vet hur du känner..


    men linnea, du var absolut inte tjock på bilden för ett år sen och nu är du skitsmal, jag brukar tänka när vi ses i stallet att jag vill ha din kropp, faktiskt hela seriöst!
    tycker bara att du ska vara stolt för den kropp du har och för den du är, för du är en jävligt fin person Linnéa! det ska du veta
    <3
    / carin
    carindanielsson.blogg.se

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)