torsdag

25 Februari


Tjao,
har överlevt änu en tung dag.
vägrade äta frukost imorse,
men fick i mig lite iaf,..
sen in på tornet på samtal med föräldrarna.
gick väll bra, ärligt talat brydde ja mig inte så mkt.
jag orkade inte.
efter de åkte jag och köpte 2 böcker.
såld och en ur vargbröder.
började läsa såld på tornet, och jävlar vad bra den var.
läst ut 130 sidor idag hahah!
ska börja med den andra boken ikv :)

Att vara på tornet gick väll ganska bra,
var lite problem med maten bara.
och ångesten efteråt.
men då drog ja upp filten över huvudet och somnade
på vilostunden.
när ja får ångest får ja panik, ja måste gömma mig.
typ igår satt ja under databordet och hade panik,
ahhah låter kul, men de är inte kul, drygt som fan.

efter tornet åkte jag och red.
var skönt, red bort mot vändplan och lät han galoppera av sig lite,
ställde mig upp och lät han rulla på bara.
både han&jag tyckte det var skönt :)
han var jätte duktig, krångla inte en enda gång!
duktig ponny, jag vet inte hur ja skulle klara mig utan dig, (L)

nu sitter ja här, ångesten börjar komma lite nu,
men har fått hem 10 A4 papper om hur man bekämpar den.
och ja ska läsa de sen när den kommer ännu mer.
så ska nog de här gå bra.
men måste hoppa in i helvetes dusch nu, fan ja hatar de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)