fredag

26 Mars

hahah mötet gick ju som de gick.
har mått sjukt bra hela veckan
ätit och ångesten lämnade jag kvar hemma.
och nu när jag kommit hem har den försvunnit.
så förbannat bra!
men vad hände inte när ja klev upp på vågen?
har gått upp, massor, för mycket.
så nu ska dom få mig att gå ner i vikt.
först var ja underviktig och nu är jag tjock.
hahahahahah
så nu kan ingen säga imot när jag säger att ja är tjock hahah!
för nu är jag de.
men pappa mutade mig med pälsglans, mot att fortsätta äta tills nästan vecka
då de ska ändra om mitt matschema och få mig att träna mera.
så jag får och vara tjock i 6 dagar nu.
och fitta, nu har ångesten kommit tillbaka.
den hitta hem :(

min mutning, tycker det här pälsglanset är bra.
någon som har någon åsikt om det?
vad använder ni på era ponnyer ? :)

2 kommentarer:

  1. Den är jätte bra!! :) funkar aldra bäst efter man duschat hästen men i är jätte bra i övrigt med :-)

    SvaraRadera
  2. du är fan inte tjock:O smal som en sticka:(
    det där pälsglanset är jätte bra:) inte så drygt, men annars jätte bra:D hästen blir lite hal dock xD /madde :)

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)