onsdag

31 Mars


hejhej, nu har jag kommit hem ifrån ett intensivt
hopp pass med ida och remy ;)
bilden är inte ifrån idag,

monty skötte sig bra, var jag som var lite dålig bara.
han började testa mig, alltså tvärnita på hinder.
och ibland kan man inte vara så smidig att sitta kvar ;)
eller ramla av gjorde ja väll inte.
men vi kom in på en 2 komenation med 2 galopp språng imellan.
första hindret gick galant, 1 galoppsprång, 2.
och sen tvärnit.
hahah så jag hamnade på halsen, med hela mig,
började han gå iväg och jag fick fan inte stopp på honom
och fan vad vi skratta hahhaha!
så hade han ner huvudet och ja åkte över det och ner på backen!
och han var super glad för de
men helvete vad vi skratta xD
men sen när vi skulle hoppa igen blev ja lite ilsk, och då hoppa han :)
duktig ponny, bara testar om ryttaren är med på noterna ibland bara ;)

nu har ja precis duschat, och nu sitter ja här.
skönt, men det är kallt, värmen har varit av av misstag!
imorgon ska jag iallfall till tornet, 2 möten.
först ett eget och sen ett med föräldrar.
efter de drar jag och pappa till IKEA ! :D
hööks och valborg köpcentrum yeeeah ! :D:D:D

föresten vare ju ingen som komenterade det förra inlägget =( tråkiga ni är!!

2 kommentarer:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)