torsdag

1 April


hej, jag idag då. skön klädsel iaf!
möte på tornet gick helt okej.
dom aka inte ändra någonting utan allt ska vara som de är
det är lika med inge mindre mat :(
menmen..
efter de drog vi till ikea.
jag köpte min efterlängtade fotölj för 995 kr!
skit snygg är den!
funderar på att sova i den ikv x)
sen köpte vi även en kudde till ella, ljus, glas, skärbrädor, skål och sånt :)
hööks köpte jag bara en dunväst och ryktsten :)

nu har ja nyss varit ute en stund med monty.
skrittade barbacka bara, travade en kortis.
hahah men då var ja lite sur på mig själv att ja
sprejat ner han med pälsglans igår,
för när han börja småstegra och sånt så gled man ganska häftigt :b

bilder från idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)