onsdag

28 April

hej.
jag vet ja är dålig på att uppdatera. förlåt.
men jag pallar inte nu,
känner mig ensam å övergiven i mig själv.

gick iaf i skolan idag, hade superkul
och livräddnings saker var sjuukt kul.
fan ja kommer få ig på de om ja skrattar så mkt som ja gör nu.

sen åkte ja till stallet, fixa allt och red ut.
och nått har hänt med hästen!
jag lovar dig, det är INTE samma häst.
helt sjukt vad bra han är.
han är bäst.
aldrig någonsin har han gått såhär bra.
det var bara å sitta där och han bara jobbade.
helt sjukt jag menar de.
3 jävla kattisträningar och han är en helt annan häst.
fatta vad 3 till kan göra?
jag är så glad, han är bäst.
jag älskar dig monty <3

1 kommentar:

  1. Sv; Ja, jag vet. Det är totalt värdelöst! Men vi får svar nästa onsdag om hur de blir, annars så vet jag fan vad jag ska gå efter sommarlovet......

    Fett kul att monty börjar bli back on track. Vänta bara du, han är fortfarande inte så bra som han var för ett år sedan, när han kommer dit då kommer du älska honom ääääääännu mer! :) <3

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)