tisdag

18 Maj


vi har nog utverklias lite sen de där ;)
sovit i typ 2 timmar, skönt.
nu har ja vaknat upp med samma tankar som ja somnade med.
dom försvinner verkligen inte, men nej nu ska ja träna lite,
funderar fortfarande på att bara gå ut och springa en bit,
för mera orkar ja inte.
men ska ju till stallet sen, men ja vill ut å springa.
för imon skulle de bli hur varmt som helst.
aja vi får se hur ja gör!
åker iaf till stallet sen, vi ska köra lite markarbete,
och ska se om ja kan filma lite med mobilen :)
för de är ju sånt fint väder !

fick en fråga från " K ".
hej. är johan din typ pojkvän? hur gammal är han och vad heter han i efternamn?

Nej han är inte min pojkvän, inte på de sättet ni tänker på, alltså han är ju en liten pojke, och min vän, men inte min pojkvän hahahah!
Men vi har inte känt varandra så länge än :)
han är 19 och heter lagnert!

2 kommentarer:

  1. Bra beskrivet där flick-vännen min. hahah!

    SvaraRadera
  2. Lina Johansson18 maj 2010 kl. 18:28

    hejhej :)
    Jag tänkte bara fråga om du tänker flytta till Rättvik sen eller om du kommer pendla? :)

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)