onsdag

19 Maj


tillbringat hela kvällen med monty!

johan var här hela eftermiddagen, vi var riktigt hurtiga
och tog en promenad runt hela ornäs, sedan fortsatte vi
upp i skogen här bakom mig och sedan gick vi hem.

Jag åkte sen till stallet, där hade jag insläpp så ja fixa allt
sen tog ja in alla hästar och ponnyer.
sen lastträna vi monty,
jag och josefin och jävlar vad duktig hon är på sånt.
han gick in självmant efter en kvart ungefär!
helt sjukt, så ska väll träna några gånger nu och se om de släpper :)

sen red vi, jag och CH på banan en stund.
ja trimmade lite sådär, sen busa ja lite i glaoppen.
kul tyckte han!
sen skritta vi ut med hon på darling, har glömt vad hon heter hahah!
men vi skritta en vända, sen gav vi hästarna kvällsmaten och nu sitter ja här.
ska snart hoppa in i dushchen och duscha, sen sova.
eller faaan jag måste äta en gång till också, suck vad jobbigt.
aja, skriver imorgon pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)