söndag

20 Maj

Hej, nu kan ja äääntligen skriva.
bloggen har börjat blitt tråkig jag vet.
men ja får ju inga komentarer, så de kankse inte ens nån som läser den?
inte vet ja,...
iaf igår då, så skulle igentligen jag och johan på fest någonstans.
men ingein var på, förutom när vi hade börjat lagt oss och tittat på film
och myst ner oss i sängen.
då fanns de fest, men då orkade vi inte hahah!
sen åkte vi hem till mig, hade våran egna lilla fest här
sen sov han här =)
idag har ja inte gjort så mkt, varit en seeeg morgon :b
duscha ja och sen kom kusinerna på kalas! ;D
nu har ja precis cyklat hit cykeln från mamma.
min älskade lilla cp popcorn är trasig!
föresten är ja rik nu, 5000 kr har ja ungefär!
så på onsdag blir jag ägare till ett nikon 55-200 objektiv! :D

2 kommentarer:

  1. du kunde ju fått köpt mitt trasiga! :o haha, nejdå skojja bara, den är as bra btw! ;)

    SvaraRadera
  2. sånt objektiv har jag, det är as bra!

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)