torsdag

27 Maj


hej, eftersom min kamera är trasig, och jag har tappat bort
sladden till min mobil så blir de inge bilder :(
hatar att inte kunna ta nya bilder, hatar det!
Men men, imorgon fyller jag år också :D

men idag ska jag iaf till skolan, har prov om hjärnan.
sedan ska jag till ponnyn, idag blire att rida lite på banan,
för de känns som om vi tappat ganska mkt "/
han var sådär konstig igår när ja red ut,
stannade han och börja backa så fick ja inte fram honom så la på pisken lite löst.
då blev han sur och bocka haha,.
nej men seriöst nått äre, ja är rädd att han har ont någonstans, eftersom de kommit så plötsligt.
men jag vet inte, får se idag.

efter de ska jag åka och prova ut min balklänning.
jag kommer inte komma i den idag, jag kom i den när ja vägde 50 kg, men knappast nu
fast jag gått ner, aja.
uppdaterar förhoppningsvis under dagen. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)