lördag

29 Maj

Hejhej
förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft annat för mig.
nu sitter jag vid johans dator medans han är nere och käkar
sedan ska vi åka och sola sen drar ja till stallet.
ikv blir det nog utgång någonstans!

igår iaf fick jag 1000 kr av mormor och morfar.
en ögonbryns noppare, 200 kr, ridstrumpor, nyckelring och ett par ridbyxor som var förstora av mamma. men ridbyxorna skulle jag få penar för iaf, 700 kr.
sen fick jag 150 kr comviq kompis av bosse!

jag red iaf igår, 2 timmar.
hade kurre och fyyyyfaaan vad bra det gick.
helt jävla sjukt.
jag är jätte nöjd verkligen, det går så bra nu när ja rider!
vi gjorde lite skolor, öppna, sluta och sånt där.
kurre jobba på bra i stadig form :)

sen kom johan hem till mig igår kväll, vi titta på yes man
men båda somna ahhah!
sov han hos mig, pluppen hade feber i går, stackan.
men snart kommer han så jag skriver sen ikv igen :)

men en fråga!!
VAD SKA JAG SKRIVA OM.
jag har ingen blogg lust över huvutaget, så hjälp mig!
ge mig motevation till att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)