måndag

31 Maj


känner att min blogg är jätte tråkig nu utan nya bilder.
men jag lovar er, en jävla bildbomb på onsdag.
när ja får mitt nya objektiv!!!

Kommer fan inte ihåg vad ja skrev sist,
och är för lat för att titta hahah!
men iaf åkte jag och johan till kupolen.
köpte svarta tygskor, lösnaglar till balen, guldig ögonskugga,
mascara, ögonbryns penna. rubbet gick på runt 600 spänn.
de är dyrt.
sen åkte vi och prova min balklänning igen, en sista gång.
den satt perfekt, lite för trångt men hade precis svullat i mig tacos.
så magen var uppblåst ;b
HOPPAS JAG!!
nej men i helgen blire bantining asså, kan inte se ut som ett fläskberg när ja ska till sthlm heller :O

sen titta vi på film och myyyste =)
myspys, nu blire nog sängen snart,
har ingein skola imorgon, så soov morgon! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)