lördag

26 Juni

Hejhej,
johan står i duschen just nu, så då passar jag på att blogga :)
har inga bilder på den här datan, utan allt kommer ikv när ja är hemma igen!

Gårdagen var iaf riktigt kul.
Vi satt hemma hos johan hela kvällen utomhus.
Det var inte så mkt folk, som mest var vi 7 stycken, men det var rätt najs ändå!
sen vid 11 åkte vi runt lite i en bil, sedan var vi hemma vid halv 12.
Då var det godnatt.
men sen hände nått som jag inte vill ska hända igen!!
jag vaknade vid 5, så hörde jag att pappa var uppe.
så tänkte gå upp och ta en tablett för ja hade så ont i huvudet.
så ja gick upp, frågade pappa och så hämtade han den.
sen svimma jag :O
jag skämtar inte, jag svimma.
så fick väll pappa liv i mig, efter en stund.
så reste jag mig upp och skulle ta tabletten.
Han gick ut med riff och helt plötsligt blev det svart igen.
sen när ja vaknade låg jag på pappas axlar och han höll på att bära mig till soffan.
så jävla äckligt, jag kände hur benen bara blev tyngre och tyngre och de gjorde så
jävla ont att stå upp. sedan blev det svart.
ursch, har ont i armbågen tror jag tog i med den först.
eftersom jag svimma i köket har vi ju vanliga klinkers plattor tror ja de heter.
så är hur glad som helst att jag inte dunka i huvudet eller nått.
men nog snack om de, idag har vi inte gjort mkt.
och vi ska inte göra så mkt heller. men skriver ikv :)
pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)