söndag

27 Juni

Ibland får jag nå konstiga tankar.
Några som jag inte vill ha, men som ja har så svårt att släppa taget om.
det är ätstörningstankarna.
Ser man på mig fysiskt idag, så syns det inte.
men går man långt långt in i min hjärna syns det.

Nu tänker jag såhär, nu är det sommar.
sedan börjar jag i rättvik, vilket betyder
- inget torn.
Då är jag fri, men vad kommer jag göra då?
tok banta igen? fortsätta äta och bli överviktig?
jag vet inte, men det är dom två valen jag ser just nu.
och alla vet nog vilket jag väljer.

Nu är det ganska mörkt.
Ibland vill jag, ta inget personligt.
men ibland vill jag bara att johan ska dumpa mig, monty ska försvinna
och alla min vänner & familj ska bara dö eller nått.
Så jag inte längre har något att kämpa för.
Visst det är bra att ha nått att kämpa för.
men ibland är det bara jobbigt.
Ibland vill jag bara inte.
För då skulle ingen bry sig i mig
och jag skulle kunna göra vad jag ville.
Just nu är det så, nu skulle jag bara vilja
spy upp allt jag ätit dom senaste 4-5 månaderna.
Men igentligen vill jag inte de, eftersom då blir jag sjuk igen.
Men samtidigt vill jag vara smal.

Fan det är en jävla våg de där.
att in rätt.
När jag ser andra människor som är smala tänker jag.
Är den sjuk.
men det är dom inte, därför finns det en chans att vara smal och frisk.
men varför får inte jag den chansen?
varför måste jag vara tjock för att vara frisk?



1 kommentar:

  1. de där tankarna har jag också. jag vill att det ska synas vad som snurrar kring i mitt huvud men det enda jag ser i spegeln är ett fetto som blivit ännu fetare..

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)