måndag

26 Juli


Anonym sa...
Vad är det där för häst? :)

Kan du berätta lite om den? :)

jovisst kan jag det, men jag vet inte sådär jätte mkt om den.
gudrun har haft henne i 3 år, före de har hon haft 7 ägare på 10 år.
Hon är alltså 13 år gammal, hennes pappa är ett fullblod och hennes mamma
ett halvblod :)
Hon är 165 hög och ganska grov.
Super pigg, och i hoppningen vet jag inte så mkt.
bara att hon är väldigt svår, ibland hade hon problem att gå över en bom.
Men de får ja väll känna av lite senare :)
Hon är iaf duktig i dressyren, lyssnar lätt på skänkeln och sånt där.
Så ja, jag vet tyvärr inge mera.
Hoppas du fick svar på din fråga!
Fråga gärna mer, när jag vet mer ;)

Nu blir de duschen ;)

1 kommentar:

  1. Låter som en super häst :D
    Vart står den någonstans? :)

    vart hittar du medryttarhäst?
    Jag har letat i flera månader men antingen är dom för långt bort eller så är dom för små. :)

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)