torsdag

29 Juli


Nu kör vi, fråga vad ni vill!
avslutas inom 1 vecka!

AVSLUTAD!

18 kommentarer:

  1. vill du dansa med mig?

    SvaraRadera
  2. jag är nyfiken.. jag ska själv gå till en dietist , tänkte kolla om du någonsin gjort det ? tänkte om det vore värte., men jag vill själv gå upp i vikt,

    SvaraRadera
  3. vilken är den bästa hästen du haft?
    Hur ofta rider du? Hur länge?
    hur blir det när du går i skolan i rättvik? bor du där? och hur blir det med hästarna?

    SvaraRadera
  4. vad gör du dom dagar du mår som sämst? över din kropp och sådär?
    jag har typ början till ätstörning eller vad man ska säga och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. vill inte ta hjälp av typ tornet eller liknande för dom kommer bara säga att jag ska gå upp i vikt osv..

    SvaraRadera
  5. Brukar du gå runt i ditt hem med killens underkläder på ditt huvud?

    SvaraRadera
  6. Fantiserar du om andra killar när du har sex med din kille?

    SvaraRadera
  7. Monty är väll halt, vad har han för fel?
    Sen när monty blir frisk, ska du rida både karusell och monty?
    Monty är ju en c-ponny och karusell är en stor häst, tycker du det är roligare att rida stor häst eller ponny?
    Betalar du för att rida monty eller karusell?

    SvaraRadera
  8. Ska du på ridläger?
    Vilket ridläger brukar du vara på?
    Vilken är din favorit ridlägerhäst?

    SvaraRadera
  9. Vad är din favoritmat?

    SvaraRadera
  10. Ska en kille vara söt eller het?

    SvaraRadera
  11. Vad är det första du tittar efter hos en kille när det gäller utseendet?

    SvaraRadera
  12. Har du gått i någon/några sporter?

    SvaraRadera
  13. Vilken sex ställning är skönast? Och vilken gör ONDAST?

    SvaraRadera
  14. Anonym sa...
    vad väger du nu?

    fick frågan i ett annat inlägg, hehe!
    så lägger den här för att komma ihåg den x)

    SvaraRadera
  15. hardu någon gång tröttnat på ridning och funderat på att sluta? isåfall, när var det och varför?
    och vad är ditt bästa tips om man börjar tröttna fast man inte vill sluta?

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)