fredag

30 Juli

Nu tänkte ja visa kläderna ifrån nelly.
jag har glömt mitt minneskort till kameran hos mamma.
så det blir mobilbilder som kankse inte är sådär jätte bra.
hehe.

Klänning 95 kr.
tyckte den var jätte söt, men stor i storleken.
ändå tog jag en s.
men den är ganska " rak " i passformen,
så mina höfter syns väldigt mkt, eftersom ja har ganska
breda höfter. men jag tyckte den var jätte söt :)

Tröja 79 kr
för stor, synd att de inte fanns en mindre storlek.
tog m, och den är jätte stor, men får väll leva med de.
men ja tycker färgen är jätte snygg, det står
YES! på den :)

Långtröja 119 kr.
tog också storlek m på den, fanns ingen mindre.
den är ganska kort, men armarna är hur långa som helst.
men jag tyckte den var fin, kommer passa jätte bra i höst
när de blir lite kallare!

Så vad tycker ni? HISS/DISS?

3 kommentarer:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)