lördag

31 Juli

Hej, var först till monty.
borsta han å var ute å gick en sväng på 10 minuter.
har inte setat på han på över 1 månad :(

sen åkte jag till romme,
jag och gudrun red ut och träffade nån micke.
han körde nån travare :)
så red vi med han en sväng,
karusell var på riktigt grin humör,
försökte bitas och sånt där hahha.
sen var hon superpigg när vi red och vi hon flög ut på åkern 1 gång.
sen när vi typ var hemma så fick hon nå fel igen
och började bocka och lite sånt.
hahaha lilla vännen då, ska rida imorgon igen :)
kommer lite bilder, och jag LOVAR.
när de blir bättre väder tar jag med mig kameran dit :)




renato gudruns andra häst :)
dom är superlika, samma färg.
de som skiljer är att han är 10 cm kortare
och han har 4 vita strumpor och en bläs :)

3 kommentarer:

  1. Renato, jag lovar, han stod i milsbo förut, när min faster hade häst där! :)

    SvaraRadera
  2. Johanna igen ofc, haha31 juli 2010 kl. 17:39

    höhö, då var man inte helt fel ute då haha :)
    Känner fan igen namnet karusell också, fast kan blanda ihop det med karamell.. ahfan nu vare mkt namn haha :)

    SvaraRadera
  3. Klappa Renato från mig. Jag red honom lite för mååånga år sedan när han stod i lerbäcken. Kram Mia

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)