torsdag

26 Augusti

Nu kommer ett sånt här inlägg, ur mitt huvud.

Jag har en miljon saker i mitt huvud just nu.
Stress finnar i ansiktet och svårt att sova.
Det har blivit en sån jävla omställning för mig.
Nu sköter jag mig mesta dels själv utan mina föräldrar.
Jag kan välja mellan att inte äta nått över huvutaget i skolan
eller äta.
Självklart äter jag, men i början var det faktiskt jobbigt.
Att sitta där i en skol matsal, det har jag inte gjort sen den 12 Februari.
Med massa okända folk som sitter där också att äta, nej de var lite tufft.
Men nu när jag lärt känna min klass går det bättre :)

Men jag känner nu hur jäävla viktigt det är att äta.
För visst, i början fuska ja lite, de kan jag säga.
men vad gjorde ja på bussen hem och höll på att göra på lektionerna?
joo somna!
De är fan inte värt de, jag ska fan klara gymnasiet och då måste jag äta!
Så det tänker jag göra, i onsdags orkade jag inte ens rida.
Samma sak som för över ett halvår sedan och de tänker jag inte uppleva igen!
jag vill kunna orka och må bra!
Sen har min ångest kommit krypande nu eftersom de är så mkt annat.
Men den försvinner nog snart när jag fått ordning på allting!

Jag har föresten börjat tyckt om min klass ganska mkt nu :)
tror att alla var spända och nervös i början.
men nu går det riktigt bra!

tänkte bara skriva ner lite sånt, så ni fick en uppdatering om
vad som pågår i mitt huvud.
Men en sak är säker, man MÅSTE äta för att klara sig här i livet.
Man mååste ha energi!

bild från i vintras, tycker den är fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)