söndag

29 Augusti

hej, just nu är jag nog världens äckligaste människa.
det västa med att ha feber, är att den går upp å ned.
Man kallsvettas och sen svettas man.
mitt hår har krullat upp sig riktigt odentligt efter natten hah!
min rygg är helt blöt och kladdig, och mina mjukisbyxor sitter helt
klibbade mot mina ben!
så jävla vidrigt, ursch.
Ska samla kaft för att sedan gå in i duschen,
men det kommer bli likadant efter 1 timme igen haha.
Hela natten låg febern på över 39 grader.
Men nu har jag knarkat lite tabletter och när jag provade sist,
för kankse 2 timmar sen låg den på 37,3.
Så det är väll bra :)

har ingenting å skriva om, men ska försöka slänga
in nå inlägg senare =)

klicka bilden för förstorning.
tycker den är fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)