måndag

30 Augusti

Hej!
idag har jag fått sovit heela natten fram till
klockan 8 då några ungar här utanför höll
på å skrika och plinga på cyklarna.
Så halv 10 gick jag upp, har ingen jävla
aning om vad jag gjorde tiden mellan det.
Nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och
göra min fräcsh, känner mig så jävla äcklig.
Hade 37.0 så jag är frisk nu :)

senare ska jag och mamma åka till kupolen och köpa Zyx.
för har fortfarande ont i halsen.
Då ska jag också köpa nagelstärkning, fil och nytt nagelack :)
Imorgon kommer jag till skolan iallfall :)
Här kommer det lite bilder på riff
Dom här är tagna dagen vi hämtade honom
och dagen efter! alltså runt 14 maj.



Det är här nu, 3 månader efter!

skillnad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)