måndag

30 Augusti

Nu är jag hemma ifrån kupolen, kan börja med att berätta vad jag köpte :)

gamla apoteket, fan jag tycker Kronans droghandel
låter som nå jävla tobaks affär eller nått!
Zyx åt min hals, nagel förstärkare och nagel remover åt mina naglar :)

Lippgloss, jag är beroende.
Mascara, aldrig testat den förut, men jag tänker alltid
" köper man dyra mascaror på rean är dom bra " haha!
den hade kostat 170 kr men det var kanpanj!

Skor att ha mot hösten/vinten, dom är fodrade :)
ska köpa ett par stövlar också, men dom kommer jag inte
palla gå med i skolan varenda dag!

sen åkte vi hem till mormor och morfar och fikade lite :)
självklart får jag saker med mig hem!
toblerone, månadspeng ( visste ni att jag fått det ändå sen jag var liten?
men det har ökat i penga mäng. Från börjar var det 50 kr! )
sen fick jag två lotter som mormor vunnit på :)
50 kr extra till mig!

Nu har iaf jakten på dom perfekta billiga jeansen börjat!
ska nog dra till lager 157 i sågmyra i helgen, tvinga med johan och familjen hos pappa dit.
För där tycker jag dom har bra kläder, lager 70 suger iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)