onsdag

1 September


Jag idag.. nästan.
bild från i förrgår men hade den tröjan å uppsatt!

Ganska okej dag idag.
Svenska på morgonen, skulle redovisa typ en annan person för klassen.
Jag och stina jobbade tillsammans och de blev fan bra :)
helt sjukt igentligen, vanligtvis brukar jag ha lite scen skräck att stå inför grupp.
Men idag var den helt borta! det var mindre drygt att stå framför dom hära
än dom i klassen i 9.an som vissa av dom jag kännt sen jag började lekis?
och nu med en grupp okända männiksor?
men jag är nöjd :)
efter det hade vi matte, matten börjar gå enklare, var nog bara lite seg startad!
Efter det hade vi livskunskap sen tog jag bussen till falun.

Var på tornet idag också, och har gått ner ETT HELT KILO
åååh my gud världen går under!
iallafall enligt dom, fan jag blir så arg.
har legat med 39 graders feber hela helgen, så tror dom att jag har slutat ätit igen?
Fick nya tider men kastade lappen så mamma får väll lov att ringa haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)