tisdag

28 September

Hej nyss har jag pluggat och käkat negerbollar.
Så nu kan ja säga att jag är tjock!
tror jag åt 7 stycken hahahah!
Goda var dom :)

Före de var vi hem till bosse och lånade en laptop.
men den var typ från stenålden så pär var orolig över att
de inte fanns någon kontakt så trådlöst inte funkar.
Får väll titta, men vi ska iallafall köpa en, men kankse inte till nästa vecka!
Men funderar på en ASUS 12.1 tum för 4.500. Någon som har nå tips?
Vill inte ha en stor, utan under 15.
När vi ändå var där passade jag på att gå ner till vattnet å ta lite bilder.
men det hade börjat blitt ganska mörkt, så fick inte till nå bra bilder.
här är iaf 3 som jag fick till någolunda.



Föresten hade vi skolfoto idag, hahah säger jag bara.
Ni får se när de kommer ;)

Imorgon är det skola, sen tornet och sedan stallet, så skriver när jag är
hemma efter det! :)
ha de så bra så länge om ja inte skriver någon mera gång ikväll!

1 kommentar:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)