onsdag

29 September

Föresten har jag inte skrivit så mycket om hur det går på tornet,
utan mest ” var dit idag ”.
Men tänkte uppdatera er lite, eftersom jag är personlig i min blogg.
Så vet ni nästan alla tankar som virvlar runt i mitt huvud.
Allt går bra där, har hållit vikten sen i maj, har dock gått ned 1 kg
väger ungefär 52,5 nu, men de var lugnt sa dom!

Vi gick igenom min plan idag, och jag har uppfyllt alla krav!
det står blandannat
Linnea ska hålla vikten
linnea ska få ett sunt förhållande till mat
linnea ska kunna kombinera motion med mat
linnea ska ha en bra självkänsla och självbild.

okej det sista kankse inte är sådär super bra, alla har ju sina dagar.
Men tycker iallfall jag har varit duktig!

Men jag har tid fram till höstlovet, alltså ungefär 5 veckor kvar.
Vilket jag kommer gå varannan vecka, så det kommer vara runt 3 möten bara!
efter det får vi se hur vi gör, har jag tur blir jag utskriven!!!!!!!
har varit på det piss stället sen i februari nu, fyfan.
Men jag är glad att jag är frisk nu iallfall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)