tisdag

26 Oktober

Hejsan, sitter på datakunskapen nu.
hämtade min dator igår, fan vad skönt.
men vad händer inte när man sätter sig på tåget?
jooo pappa har ändrat lösenordet så jag kommer inte in på den.
har ringt typ 10 gånger, men han svarar varken på mobilen eller hem.
fan vad arg jag blir.

träningen gick iallfall sådär igår.
red själv för kerstin för det var en som var sjuk!
vi tränade på att stärka hennes vänstra bak.
eftersom hon gärna går och släper den efteråt.
resultatet blev att hon såg nästan halt ut..
så något måste vara fel i det bak.
kiroprakton kommer om någondag igen. suck!
lastningen gick också sådär, hon kastade sig ur både hemma och där.
men hann få ner luckan och bommen.
Störd häst de dära, går rakt in inga problem med det. står still å allt
när man lastar.
men ska man lasta ur kastar hon sig?

Fick iallfall sällskap av älskling inatt.
han kom till mig runt halv 12 <3
gick upp 6 imorse och tog tåget hit.
men nu måste ja jobba, ligger över 1 vecka före i planeringen.
så gör ja klart de hära idag, slutar jag med datan 2 veckor före alla andra.
FAN vad skönt.
ska försöka få tag på pappa också, så skriver senare
om ja fått igång datafittan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)